Promovare site


      Procesul de promovare site, implica obtinerea a cat mai multi vizitatori noi pentru un anumit site. Atunci cand acesti vizitatori sunt interesati direct de domeniul de activitate al site-ului promovat, creste posibilitatea ca acestia sa se transforme din vizitatori in clienti propriu zisi. Exista mai multe metode de promovare a unui site in mediul online pe care le detaliem in continuare.

Promovare in Google prin linkuri sponsorizate.
Promovarea pe Google furnizeaza trafic extrem de calificat - vizitatori ce cauta in mod activ informatii specifice. Acestia sunt cei mai susceptibili sa cumpere.
In Romania peste 95% dintre cautari se fac cu Google; de aceea folosesc termenul "promovare Google" si nu "promovare pe motoarele de cautare", la modul general.
Exista doua tehnici de promovare pe Google: linkurile sponsorizate AdWords (pay-per-click) si optimizarea site-ului la cautare pentru o pozitie cat mai buna pe listele de rezultate naturale (organice). Cele doua tehnici sunt complementare, intr-o campanie de promovare corect realizata actionand pe segmente de piata distincte.
Campania de promovare trebuie sa inceapa cu linkurile sponsorizate, pentru ca acestea permit identificarea precisa a cuvintelor-cheie pentru care se va optimiza site-ul.
Listarea prin linkuri sponsorizate e practic imediata si dureaza cat timp esti dispus sa platesti.In cazul linkurilor sponsorizate pozitia pe lista de rezultate depinde de mai multi factori de aceea administrarea lor e o activitate complexa pe care vei prefera sa o lasi specialistilor.

Promovare site prin email.
In primul rand si cel mai important lucru de stiut, promovare prin email nu este acelasi lucru cu transmiterea mesajelor nesolicitate (spam).
Transmiterea email-urilor catre persoanele inregistrate este un lucru destul de complex, rezultatele campaniei fiind influentate de mai multi factori:
  • titlul mesajului (subiectul);
  • continutul mail-ului (simplu si convingator);
  • daca e produs nou trebuie sa contina elementul de noutate;
  • modalitate de vizualiza produsul/serviciul in site-ul companiei;
  • posibilitatea de a comanda produsul cat mai simplu;
  • mecanism functional de excludere din baza de date a celor care au cerut dezabonarea.

Promovare site prin bannere/link-uri.
Promovarea site-urilor prin bannere publicitare este destul de des intalnita in mediul online din Romania. Prin aceasta metoda de promovare nu intelegem doar introducerea site-ului de promovat intr-un numar de directoare web. Rezultatele campaniei de promovare este influentata de mai multi factori:
  • mesajul transmis in banner;
  • animatia din banner (pe langa text) sa transmita mesajul dorit;
  • alegerea site-urilor unde apar bannerele;
  • pozitia in pagina;
  • dimensiunea banner-ului.
O campanie bine organizata atrage dupa sine rezultate benefice si in procesul de optimizare al respectivului site.

Apelati cu incredere la serviciile noastre!